بحران فولاد در سال آینده تمام می شود
نوشته شده توسط : hamiransteel

طی سال های اخیر شاهد رکود در بازار های داخلی و خارجی فولاد بوده ایم. لازم به ذکر است که بحران در صنعت فولاد تا جایی پیش رفت که منجر شد تا میزان درآمد و سود آوری برای فولاد سازان و فعالان این صنعت بسیار کاهش یابد. طی جدید ترین گزارشی که از سوی اتحادیه آهن و فولاد منتشر شده است، در سال آینده بازار فولاد در سطح جهانی با رشد تقاضای زیادی رو به رو خواهد بود و این موضوع می تواند باعث رشد قیمت ها نیز بشود. به نظر می رسد در سال آینده میزان تقاضای فولاد تا 26 میلیون تن افزایش یابد.

طبق بررسی هایی که اخیرا صورت گرفته است، صنعت فولاد در سال آینده گرفتار سایر بحران های اقتصادی نخواهد شد و چالش های پیش رو بر بازار فولاد تاثیری نخواهد گذاشت. یکی از مهم ترین علت ها برای این ادعا، سیاست های اتخاذ شده چینی ها و وضعیت بازار فولاد آن ها می باشد.

یکی از بزرگ ترین مصرف کننده و تولید کننده های فولاد، کشور چین است که به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده ها، تصمیم گرفته اند تا میزان تولید فولاد در کشور خود را تا حد زیادی کاهش دهند. این موضوع می تواند یک نکته بسیار مثبت برای بازار فولاد باشد زیرا با توجه با افزایش تقاضا در سال اینده، میزان عرضه فولاد چین کاهش می یابد. این امر می تواند توانایی رقابت دیگر فولاد سازان و فروشندگان را بالا ببرد.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: